×

Orange pentru clienți

EcoRating - alege din grijă pentru mediu

La Orange este ușor să alegi un telefon care este performant și prietenos cu natura, în același timp. Cu punctajul EcoRating prezent în Orange shops și în magazinul online, știi de la bun început care este performanța de mediu a telefonului tău.

Dezvoltat împreună cu cei mai importanți operatori de telecomunicații din Europa pentru a ajuta clienții să aleagă responsabil telefoane mobile, EcoRating evaluează impactul asupra mediului pe întreaga durată de viață a telefoanelor mobile - din etapa de producție, transport, utilizare, până la momentul scoaterii din uz.

Practic, EcoRating indică scorul de la 1 la 100 obținut de telefoanele mobile în urma unei analize complexe care, în final, stabilește eficiența telefonului în funcție de 5 criterii: durabilitatea, potențialul de reparare, potențialul de reciclare, impactul asupra climei și eficiența în folosira resurselor. Cu cât scorul este mai mare, cu atât performanța de mediu a telefonului este mai bună.

Află mai mult

esim

eSIM - te conectezi la rețea fără a genera deșeuri din plastic

Încă din 2016 am oferit clienților care solicitau schimbarea cartelei SIM posibilitatea de a utiliza Half ID, iar din 2021 am introdus acest format și pentru pachetele PrePay.

Ce are diferit un SIM Half ID față de unul obișnuit? Are aceeași performanță, însă dimensiunea suportului din plastic pe care este montat SIM-este înjumătățită, deci mai prietenoasă cu mediul.

Am continuat acest drum și suntem primul operator din România care a oferit clienților acces la tehnologia eSIM (2019), adică o cartelă integrată direct în componenta telefonului.

Cu ajutorul eSIM te poți conecta, de pe device-urile compatibile, la rețeaua mobilă Orange, simplu și rapid, fără a mai avea nevoie de cartela fizică SIM și fără a mai face un drum până la magazin. În plus, îți poți instala mai multe numere de telefon pe un singur dispozitiv mobil. Ai, astfel, posibilitatea de a le utiliza alternativ, în funcție de context și nevoi.

Află mai mult

Alege factura electronică și redu consumul de hârtie

Alege să primești în format electronic, pe e-mail, factura de servicii Orange și contribuie la reducerea consumului de hârtie. În plus, în contul tău My Orange poți vedea oricând factura detaliată, iar plata este mereu la un click distanță. Astfel, câștigi mai mult timp liber pentru tine și te poți mândri cu un comportament responsabil față de mediu.

Află mai mult

factura-electronica

Smart city, eficiență prin conectivitate

Experiența duală ca operator și integrator ne oferă o poziție unică pe piață. În timp ce ne concentrăm pe reducerea propriei amprente de carbon, prin soluțiile pe care le oferim, îi ajutăm pe clienții și partenerii noștri să facă pași importanți în tranziția către sustenabilitate.

În același timp, infrastructura digitală a unui smart city înseamnă soluții inteligente de eficientizare a ritmului orașului, de îmbunătățire a calității vieții cetățenilor și de folosire sustenabilă a resurselor, fie că vorbim despre apă, energie electrică, termică sau combustibili.

Într-un oraș inteligent, cetățenii au acces în timp real la informații despre calitatea aerului, siguranța spațiilor de recreere, situația transportului public, disponibilitatea locurilor de parcare sau a evenimentelor culturale. Mai mult, aceștia pot comunica eficient și sigur cu autoritățile, prin instrumente de comunicare dedicate.

Prin Orange Business Services, divizia noastră de business, oferim soluții smart city adaptate fiecărui oraș, luând în calcul nevoile cetățenilor, afacerilor și autorităților locale.

Află mai mult

Infografic_smart-city-3