Contact serviciul clienți

Accesul la un operator este disponibil zilnic între orele 08:00 – 21:00 la numărul 300 (apel gratuit pentru clienți abonați din reţeaua Orange) şi la numărul 0374.30.03.00 (apel cu tarif normal). Pentru clientii PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate intr-un interval de 30 de zile. Incepand cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0,55 euro credit/apel.

  • zilnic între 07:00 - 24:00, pentru informaţii sau sesizări privind serviciile Orange TV şi Orange Home TV
  • zilnic între 08:00 - 21:00, pentru alte informaţii sau sesizări privind serviciile Orange
  • în roaming Serviciul Clienţi poate fi contactat la numărul +40 374 300 300, taxat ca apel internaţional către România.

Între orele 21:00 - 08:00, accesul la acest serviciu este gratuit. Transferul către un operator pentru clienti PrePay este tarifat cu 0,55 euro credit/apel. Abonatii vor fi redirectionati catre Serviciul Clienti la numarul 401, apel taxabil cu 0.14 euro/minut.

Dacă vrei să vorbești cu un consultant, apasă pe tasta 0 când ți se oferă posibilitatea de a fi transferat către un operator, iar unul dintre colegii noștri va prelua apelul tău în cel mai scurt timp posibil.

În plus, ai la dispoziție și serviciul *100# - Self Care, ca să îți gestionezi numărul de telefon direct de pe mobil.