Conformitate și transparență
Responsabilitatea socială înseamnă pentru noi o comunicare deschisă și transparentă a performanței și a impactului companiei în comunitatea din România.
Astfel, oferim acces clienților, partenerilor și colegilor noștri la informații referitoare la guvernanță, strategie, politici sociale și de mediu și etică.
Printr-un sistem complex de raportare locală și față de Grupul Orange, ne asigurăm că urmărim cu regularitate cei mai relevanți indicatori care ne arată felul în care se reflectă activitatea companiei în comunitatea locală.
Încă din 2007, informaţiile despre performanța nefinanciară a entităților Orange din România sunt disponibile în raportul anual interactiv al grupului Orange.
În paginile ce urmează vă invit să parcurgeți raportul de evaluare non-financiară al Orange România pentru anul trecut. 2021 a fost anul în care am demonstrat angajamentul nostru pe termen lung pentru România, prin mărirea prezenței la nivel local, odată cu achiziția pachetului majoritar de acțiuni al Orange Romania Communications.
Într-un context economic dificil, am reușit să transformăm provocările în reușite și am continuat să creăm valoare pentru societate atât prin produsele și serviciile pe care le aducem pe piață, cât și prin susținerea inițiativelor de incluziune digitală și de utilizare responsabilă a tehnologiei.
Sintetizând, anul care s-a încheiat a reprezentat pentru Orange România un an al victoriilor mici și mari, al redefinirii echipelor și al reconfirmării valorilor atât de importante pentru întregul colectiv.
- Liudmila Climoc
CEO Orange România
Te invităm să consulți rapoartele pe care Orange România și Orange România Communications le-au publicat de-a lungul timpului.
Orange România
Declarația nefinanciară consolidată, 2019
Raport Responsabilitate 2016 – 2017, standard GRI referenced
Orange România Communications
Sunt disponibile pentru a fi consultate și rapoarte istorice, din arhiva Orange România.