Cine ne protejează de atacurile cibernetice?
Creștere de 18% a numărului atacurilor cibernetice asupra companiilor și administrațiilor publice din mai multe industrii din România, peste 75.000.000 de evenimente de securitate cibernetică la nivel național și un deficit de peste 347.000 de specialiști în Europa sunt cifre pentru
Fiecare gest contează
Responsabilitatea socială înseamnă pentru noi grijă față de comunitatea din România și convingerea că fiecare gest contează pentru binele acesteia. De aceea, suntem alături de tine mai mult ca oricând și te menținem conectat la tot ce contează pentru tine, în ciuda distanței.
Vrem să îți venim în ajutor și de aceea avem soluții dedicate...
Pentru tine, erou din spitalele din prima linie (Ofertă încheiată)
Dacă ești cadru medical în spitalele de stat din prima linie (județene și/sau care tratează pacienți cu Covid-19), știm că urmează zile dificile pentru tine și vrem să îți fim alături. Dacă ești în rețeaua Orange, îți oferim internet nelimitat timp de 60 de zile, ca să rămâi conectat cu pacienții, familia și prietenii.
Condiții cumulative pentru activarea ofertei:
- Beneficiarul ofertei trebuie să fie client Orange, abonat persoană fizică sau utilizator de cartelă PrePay;
- Este necesar ca beneficiarul să trimită în cadrul unui e-mail o fotografie lizibilă a legitimației medicale, care dovedește că este cadru medical al unuia dintre spitalele publice incluse în campanie;
- Valabilitatea bonusului de internet nelimitat este de 2 luni pentru abonați și de 60 de zile de la activare pentru utilizatorii de cartelă PrePay;
- Clienții PrePay pot utiliza național bonusul de internet nelimitat daca au activă o opțiune de minimum 5 euro credit și în Roaming cu o opțiune de minimum 10 euro credit activă, în limita de date în Roaming SEE;
- Oferta este valabilă până la 31 Mai 2020.
- Pasul 1 Asigură-te că numărul tău Orange este activ și nu se află în perioada de grație, dacă este PrePay
- Pasul 2 Trimite până la data de 31 mai 2020 un e-mail cu o fotografie lizibilă a legitimației medicale, către conectat@orange.com, împreună cu numărul pe care vrei să activezi beneficiul.
Mai mulți ambasadori ai comunității medicale s-au alăturat campaniei noastre și transmit încurajări și gânduri bune tuturor medicilor din România care lucrează în prima linie încă de la începutul pandemiei.
Fiecare gest contează.
Sunt profund impresionat de tot ce facem cu toții în această perioadă. Oameni și companii unindu-și eforturile pentru a încuraja și a întări munca medicilor din prima linie. Prin campania aceasta, Orange oferă internet nelimitat timp de 60 de zile cadrelor medicale din prima linie a combaterii epidemiei Covid-19, pentru a rămâne conectate cu pacienții, familia și prietenii.
- Dr. Mihail
Blog de Mediciniști s-a născut din dorința studenților de la medicină de a conecta diferite comunități. Orange vine în ajutorul medicilor cu campania “Fiecare gest contează” și creează, asemenea nouă, o punte pentru a facilita comunicarea între cei aflați zilele acestea în prima linie. Suntem alături de voi toți!
- Blog de mediciniști
M-am implicat activ în campania “Fiecare gest contează” prin promovarea pe rețelele de socializare a acestui sprijin oferit cadrelor medicale de către Orange, pentru că îl consider inspirat, onest și de un real ajutor pentru cei aflați printre bolnavi, expuși riscului și departe de casă.
- Dr. Otilia Tigănaș
Consider că există două deziderate mari și late-n viață. Primul ar fi să avem grijă de noi, să ne descoperim, să ne cultivăm, să învățăm să ne iubim. Al doilea constă în generozitate, grijă pentru ceilalți oameni, dezvoltarea empatiei, implicare în cauze sociale importante. Cele două se împletesc și ne desăvârșesc ca oameni.
Salut implicarea Orange și felicit inițiativele din campania Fiecare gest contează. Mă bucur totodată că pot fi o piesă din acest puzzle al facerii de bine.
- Dr. Vasi Rădulescu
Donații prin Fundația Orange
400.000 euro pentru echipamente medicale și de protecție, prin Crucea Roșie Română
32.000 euro pentru ”Fondul pentru Vârstnici”, prin Fundația Regală Margareta a României
Conectivitate pentru unitatea de suport medical
din Bucureștii Noi
Susținem inițiativa Auchan și Leroy Merlin privind organizarea unității de suport medical pentru persoane noncritice diagonosticate cu COVID-19, prin asigurarea infrastructurii de comunicații mobile și fixe.
Echipele noastre au instalat 11 puncte de acces Wi-Fi și o soluție de acces dedicat la internet, securizate prin serviciul Business Internet Security. Acestea vor fi utilizate atât pentru echipamentele și aplicațiile centrului de spitalizare, cat și pentru acces gratuit la internet pentru pacienți. În plus, pentru nevoile specifice ale unității, spațiul a fost dotat cu telefoane fixe și fax.
Auchan Retail Romania, împreună cu Leroy Merlin România, cu sprijinul Ministerului Sănătății și al Departamentului pentru Situații de Urgență (DSU), au demarat, în data de 02.04.2020, organizarea unui centru de spitalizare pentru persoane noncritice, prin punerea la dispoziție a unui spațiu de 7.500 m2 în Bucureștii Noi, respectiv amenajarea și echiparea lui pentru a fi predat, ulterior, Ministerului Sănătății.
Împreună cu partenerul Samsung România am oferit telefoane și acces nelimitat la internet pentru 6 luni către 55 de spitale de stat din țară, pentru ca personalul din spitale să poată comunica în această perioadă cu pacienții aflați la distanță.
Tehnologia îți vine în ajutor pentru a face bine, chiar și de la distanță. Mai multe organizații partenere au deschis campanii de donații prin SMS. Cu un simplu gest, le poți sprijini cauza, donând 2 sau 4 euro.
Pentru tine, membru al comunității din România
Susținem educația digitală prin tehnologie și soluții online pentru tine și copilul tău.
Fiecare gest contează
#PentruMâine
Conectivitate pentru continuarea
educației în online
Internet gratuit și echipamente pentru elevi și profesori din medii defavorizate
Conform unui studiu al Salvați Copiii România, o mare parte dintre copiii de vârstă școlară incluși în programele organizației au întâmpinat în ultima perioadă dificultăți în accesarea cursurilor online.
Dintre cei mai vulnerabili 2300 de copii avuți în evidență, 42% nu au beneficiat deloc de cursuri, sub 20% dintre ei au dispozitivele necesare școlii online, 10% nu au deloc acces la internet, iar pentru aproape 40% traficul de date insuficient a împiedicat conectarea tuturor copiilor din familie.
Mai mult decât atât, mulți dintre copii folosesc computerul, tableta sau telefonul inteligent la comun cu alți frați de vârstă școlară. Acest lucru înseamnă că niciunul dintre copii nu poate avea o prezență constantă la lecțiile online, fapt care fragmentează procesul de învățare.
În calitate de operator de telecomunicații, ambiția noastră și direcția prioritară de responsabilitate socială este ca serviciile pe care le oferim să ajungă la un număr cât mai mare de oameni, care să se bucure în mod egal și în siguranță de aceleași beneficii, indiferent de mediul din care provin, de nivelul de cunoștințe digitale, de vârstă sau de potențiale dizabilități de comunicare.
În contextul generat de actuala criză, am considerat că este responsabilitatea noastră să intervenim în sprijinul facilitării educației digitale.
Ce resurse am oferit către elevi și profesori
Ce spun copiii și profesorii pe care îi vom susține
Tabletele oferite de Digitaliada sunt, în această perioadă, sprijinul copiilor care nu aveau la dispoziție tehnologia necesară implementării cursurilor online. În plus, internetul gratuit este o adevărată facilitate care vine în ajutorul tuturor elevilor din școala noastră, a participării lor la învățarea online și la menținerea legăturii cu profesorii și colegii
- Director Școala din Sântandrei, județul Bihor
Colega mea, Elena, se vede cu doamna învățătoare în fiecare zi pe calculator. Și mie mi-e dor de doamna, dar nu am cum să o văd acum, pentru că eu nu am calculator
- O.S, copil din programele Salvați Copiii, 10 ani
Programul Digitaliada, adaptat la noile condiții de învățare la distanță
Pentru a veni în ajutorul elevilor Digitaliada, Fundația Orange le oferă acestora posibilitatea de a folosi acasă 1.500 de tablete din cele 50 de școli în care se desfășoară programul.
Cu ajutorul tabletelor, elevii participă la cursuri online și accesează resursele și instrumentele digitale puse la dispoziție în cadrul programului Digitaliada, astfel încât riscul de abandon școlar să fie cât mai redus, iar diferențele de nivel educațional pentru copiii cu o situație financiară mai dificilă sa fie micșorate drastic.
Mai mult, încă de la suspendarea cursurilor, au fost susținute webinare pentru profesori de diferite discipline, din toată țara, dornici să învețe să folosească resursele și platforma interactivă gratuită Digitaliada - Învățare și Testare online.
Digitaliada, hub online de resurse digitale educaționale și platformă de învățare pentru profesori și copii
Pe timpul suspendării cursurilor școlare, copilul tău poate lucra cu resurse digitale pe platforma Digitaliada, unde are acces la teste, evaluări semestriale, probleme de matematică și tutoriale video.
În plus, dacă ești abonat persoană fizică sau client PrePay, te bucuri de trafic gratuit atât pe platforma Digitaliada, cât și în secțiunea de Învățare și testare online.
Opera Comică pentru Copii a pus la dispoziție numărul 0374267777, cu tarif normal, la care copiii pot apela de luni până vineri, în intervalul 10.00-16.00 pentru a vorbi cu personaje de poveste cărora le dau glas 10 artiști. Soluția tehnică a fost oferită cu ajutorul partenerului nostru, While 1 Voice.
SuperCoders, webinare de programare pentru copii
Universul online este un loc ideal pentru a lăsa liberă imaginația copiilor. Astfel, organizăm o serie de webinare gratuite, prin care cei mici vor învăța să construiască propria animație, cu ajutorul platformei Scratch și a îndrumărilor primite de la partenerii noștri, trainerii Simplon România.
Linie telefonică dedicată persoanelor vulnerabile din Iași
La inițiativa Asociaţiei pentru Dezvoltare, Transparenţă şi Participare Publică "CIVICA", și alături de partenerii While1 Voice, am pus la dispoziția Centrului de Urgențe Sociale din Iași o soluție de call center.
Persoanele vulnerabile au la dispoziție numărul 0374 34 64 64 (tarif normal) pentru achiziționarea de alimente de bază sau medicamente, precum și pentru informații despre pandemie sau suport psihologic.
Numărul este disponibil zilnic între 09:00 și 20:00.
Pentru tine, angajat Orange
Majoritatea colegilor noștri lucrează de acasă de la jumătatea lunii martie. Pentru cei care își desfășoară activitatea în prima linie am asigurat protocoale stricte de igienizare și echipament adecvat de protecție.
Împreună cu o echipă de profesioniști am dezvoltat programul Digital Wellbeing, prin care toți colegii au acces la webinarii, articole pentru o nutriție sănătoasă, idei de practicare a sportului acasă și tehnici de management al stresului.