Top Employer
Angajator pentru mâine
Ca să fii o companie de top, trebuie să fii un angajator de top. Aceasta este concluzia la care am ajuns după ce am petrecut o zi la sediul Orange România. Experiența pe care am avut-o aici mi-a întărit convingerea că angajații care sunt tratați cu respect și sunt încurajați să se dezvolte rămân cea mai valoroasă resursă a unei companii.
Energia și pasiunea oamenilor pe care i-am întâlnit în acea zi de vizită mi s-a părut, inițial, neobișnuită pentru ceea ce numim „loc de muncă”. Dar, petrecând o zi prin birouri și discutând cu oamenii, mi-am dat seama că acesta e un loc în care nu poți decât să te simți bine și știți cum e: cu binele te obișnuiești ușor și parcă nu-ți mai vine să pleci.
Iată de ce nu m-am mirat atunci când am aflat că Orange România a atins performanța de a obține a şasea certificare consecutivă Top Employer, fiind singura companie din telecom certificată la acest nivel. Și nu pot să nu remarc faptul că, deși operează într-un domeniu digital, e în același timp un angajator uman, care promovează un mediu de lucru prietenos, în care oamenii sunt încurajați să crească și la nivel personal.
un jurnalist care iubește starea de bine la birou
Orange demonstrează constant că promovează un mediu de lucru prietenos, responsabil şi cu programe de învăţare axate pe tendinţele actuale din piaţă.
Studiul internațional realizat anual de institutul independent Top Employers recunoaște meritele angajatorilor de top, certificând eforturile companiilor care reuşesc să ofere condiții excelente pentru angajați și un mediu care încurajează dezvoltarea talentului la toate nivelurile organizației și îmbunătățirea permanentă a practicilor de angajare.
Certificarea Top Employer are la bază un proces riguros de cercetare, doar companiile care îndeplinesc o serie de standarde stricte fiind eligibile pentru obținerea acesteia.
Nouă capitole au făcut obiectul certificării Top Employer din acest an pentru toate țările Grupului Orange. Am dovedit, alături de colegii noștri din Europa, că aplicăm cele mai înalte standarde de business în următoarele direcţii:
• Strategia talentelor
• Planificarea forţei de muncă
• Integrarea noilor angajaţi
• Învăţare şi dezvoltare
• Managementul performanţei
• Dezvoltarea leadershipului
• Managementul carierei şi al succesiunii
• Compensaţii şi beneficii
• Cultura organizaţională