Mecanismele de donații prin SMS simplifică lucrurile pentru ca tu să poți contribui la acele cauze care sunt importante pentru societatea din România.
Conformitate și transparență
Pentru Orange, responsabilitatea socială corporativă reprezintă un pilon de bază din strategia de business. De 27 de ani, ne implicăm în acțiuni menite să aducă schimbare în România, conectăm oamenii și generăm oportunități pentru o viață mai bună pentru categoriile vulnerabile. În același timp, inovăm și oferim șanse tinerilor și antreprenorilor să facă performanță chiar aici, acasă.
Atât din perspectiva businessului, precum și din perspectiva sustenabilității, anul 2023 ne-a adus un nou plan strategic la nivelul Grupului Orange - Lead the Future, prin care sunt întărite angajamentele de a atinge neutralitatea emisiilor de dioxid de carbon până în 2040 și de a face din tehnologia digitală un motor al egalității de șanse. La aceste două obiective contribuim și noi, prin inițiative locale care au ca obiectiv reducea emisiilor proprii de CO2, încurajarea clienților în a adopta un comportament responsabil în privința tehnologiei, precum și prin programele de dezvoltare a competențelor digitale, implementate de Fundația Orange.
Astfel, anul trecut, grija pentru mediu este ilustrată de inițiative precum:
- Reducerea consumului de energie electrică și creșterea ponderii acesteia din surse regenerabile, prin acțiuni cum ar fi instalarea de panouri solare, decomisionarea echipamentelor IT și de rețea învechite și înlocuirea acestora cu unele noi, înlocuirea instalațiilor de răcire tip compresor cu instalații tip free-cooling. Acestea au generat o reducere a consumului de energie în 2023 de 3,19 GWh din totalul consumului din rețea;
- Încheierea de contracte pentru furnizarea energiei electrice cu Hidroelectrica;
- Semnarea primelor contracte de tip vPPA (Virtual Power Purchase Agreement) din piața de telecomunicații;
- Limitarea consumului de combustibil lunar la mai putin de 250.000 litri;
- Optimizarea activității flotei (prin introducerea metodelor de car pooling și car sharing), ceea ce a condus la reducerea numărului de autovehicule cu 3%;
- Încurajarea clienților să utilizeze responsabil tehnologia prin programul de economie circulară "Re", rezultând o rată de returnare a telefoanelor mobile de 23,6%;
- Introducerea tehnologiei eSIM pentru clienții Orange PrePay, permițând utilizatorilor să se conecteze la rețeaua mobilă fără a mai avea nevoie de o cartelă SIM.
În același timp, implicarea noastră în societate, în 2023, a însemnat investiții de peste 3 milioane de euro în proiecte de responsabilitate socială. Unele programe au fost susținute din fonduri operaționale ale Orange, iar sponsorizările către Fundația Orange pentru proiectele organizate au avut un buget de 3 milioane de euro.
Mai multe informații despre rezultatele noastre vei descoperi în Raportul de sustenabilitate.
Julien Ducarroz
CEO Orange Romania
Te invităm să consulți rapoartele pe care Orange România și Orange România Communications le-au publicat de-a lungul timpului.
Orange România
Declarația nefinanciară consolidată, 2022
Declarația nefinanciară consolidată, 2021
Declarația nefinanciară consolidată, 2019
Raport Responsabilitate 2016 – 2017, standard GRI referenced
Orange România Communications
Sunt disponibile pentru a fi consultate și rapoarte istorice, din arhiva Orange România.